Välkommen på medlemsmöte!

2020-08-31

Inför kongressen i december kommer Sjöbefälsföreningen att hålla medlemsmöten. På grund av Corona kommer inga fysiska möten att hållas utan de ersätts av tre digitala möten som motsvarar de tre fysiska mötena som skulle ha hållits i Stockholm, Göteborg och Helsingborg/Malmö. Det finns dock inget som hindrar att man deltar i vilket möte man vill, oavsett var man bor. Mötena kommer att hållas vid följande tider:

Möte 1 – ”Stockholmsmötet”
Tisdag den 27 oktober kl 10.00

Möte 2 – ”Göteborgsmötet”
Torsdag den 29 oktober kl 13.00

Möte 3 – ”Helsingborgsmötet”
Torsdag den 29 oktober kl 16.00

På mötena kommer det att diskuteras rapporter och motioner, förslag på budget och medlemsavgifter till kongressen.

OSA senast den 20 oktober till sbf@sjobefal.se eller 08-518 356 00 och uppge namn, rederi och mailadress.

En vecka innan mötet kommer du att få en mötesinbjudan med en länk. Mötet kommer att hållas i Teams, och vi bifogar instruktioner om hur du laddar ner programmet om du inte redan har det. Har du inte möjlighet att delta via en dator, ¬eller om du känner dig osäker på tekniken, så kommer det även att finnas ett telefonnummer så att du kan ringa in till mötet från en vanlig telefon.

Vill du gärna vara med på mötet, men känner att du inte behärskar digitala möten? Hör av dig till oss så hjälper vi dig! Alla medlemmar är hjärtligt välkomna att delta!