Dags att anmäla sig till fjällstugorna

2021-04-20

Trots att den sista snön knappt smält än är det redan nu dags att anmäla intresse för fjällstugorna för vintersäsongen 2021/2022. På grund av hög efterfrågan så lottas alla fjällstugorna för veckorna 52 och 1–16. Sista anmälningsdatum är 31/5, svar fås senast den 15/9. I lottningen får varje medlem ange totalt två förstahandsveckor och två andrahandsveckor. I lottningen gäller att man endast kan få en vecka per medlem. Har man fått en vecka man önskat deltar man alltså inte i lottningen av de andra veckor man önskat. När lottningen är avslutad släpps alla lediga veckor på föreningens hemsida. På dessa veckor är det först till kvarn. För att anmäla intresse går du in på länken nedan, tryck på valfri stuga, och tryck på intresseanmälan längst ner på sidan. Fyll i formuläret och skicka in till oss. Har du några frågor får du gärna höra av dig till vår stugmailadress eller ringa till 08-518 356 00.

Klicka här för att komma till fjällstugorna på vår hemsida