23 aug
23 augusti 2024, 14:15

Nu kan du boka föreningens hus i Spanien

torrevieja

Sjöbefälsföreningens hus i Spanien har renoverats och en lägenhet finns nu tillgänglig för medlemmar att boka. Huset ligger i fina Torrevieja, endast 150 meter från havet. Lägenheten har två sovrum med två sängar vardera och ett vardagsrum med en bäddsoffa. Det finns även en stor terrass.

Med lokalbuss tar man sig enkelt in till centrala Torrevieja, närliggande sandstränder eller till La Zenia som är ett större köpcentrum. Många väljer även att hyra bil under vistelsen för att lätt kunna ta sig från flygplatsen (Alicante) till Torrevieja.

Vi vill kunna vara flexibla med ankomst och avresedagar, men ser gärna att det är 1-2 dagar mellan varje hyresgäst. Vi tar emot bokningar från 1 sept. Det går att boka minst 5 nätter och högst två veckor. Priset är 500 kr/natt.

Boka gör ni genom att ringa Madelen Jensen på 08-518 356 60 eller maila sbf.stugor@sjobefal.se