30 okt
30 oktober 2023, 14:00

Välkommen till Sjöbefälsföreningens nya hemsida!

Välkommen

Välkommen till Sjöbefälsföreningens nya hemsida! Sidan har fått ett ansiktslyft men mycket av det material som fanns på vår gamla sida finns kvar. Vi hoppas dock att det kommer att bli lättare för dig som besökare att hitta det du letar efter.

En nyhet på sidan är att du som är medlem hos oss nu kan logga in. För att göra det trycker du på ”Logga in”, högst upp i högra hörnet. Sedan skriver du in den mailadress som du har angett till oss. När du har gjort det kommer du att få en engångskod som skickas till din mailadress. Den är ditt lösenord. Skriv in den och tryck på Logga in. Nästa gång du loggar in gör du samma sak och får då en ny engångskod.

Om det inte fungerar att logga in kan det vara så att du inte har skrivit in den mailadress som du har angett till oss, eller att du inte har angett någon mailadress till oss. Observera att du inte kommer att få något felmeddelande om mailadressen är fel. Har du inte fått en kod till din mail inom 15 minuter så är det något som är fel. Kontakta i så fall oss på kansliet.

I inloggat läge kommer du att se vilka uppgifter du har registrerat hos oss. Du kan också skicka in ändringar om du till exempel har flyttat, bytt telefonnummer eller fått en ny arbetsgivare. Här finns också alla medlemsförmåner med koder och länkar så att du kan ta del av dem direkt.

Om du är förtroendevald hos oss kommer du att hitta ytterligare sidor i inloggat läge som är specifikt för våra förtroendevalda. Om du är förtroendevald men inte ser dessa sidor så hör av dig till kansliet.

När kongressvalet öppnar den 15 november kommer du som är aktiv och interaktiv medlem att kunna rösta på kandidaterna till kongressombud direkt på hemsidan genom att logga in.

Om du har problem med att logga in eller är osäker på vilken mailadress du har angett till oss så hör av dig till vårt kansli på 08-518 356 00 eller sbf@sjobefal.se