Idre

Huset ligger i området Dähliebyn och det är enkelt att ta sig både till och från backarna via backen ”Dalarnas längsta”. Det är ski in and ski out nästan hela säsongen.

Huset i Idre består av tre lägenheter varav de två övre är till för föreningens medlemmar. Lägenhet A är den översta lägenheten. Det är ett äkta timmerhus, byggt 2010 i söderläge. Till centrum med butiker, skidservice och restauranger är det cirka 500 meter. Parkering med med uttag för motorvärmare finns snett utanför huset.

Lägenhet A
Lägenheten består av entré på mellanvåningen med torkskåp, en trappa upp till hall med städskåp och plats för ytterkläder, från hallen ingång till två master bedrooms med dubbelsängar (2x80). Två toaletter med dusch, den ena har också bastu. Vidare finns kök med diskmaskin och matplats för 10-12 personer samt en vardagsrumsdel med öppen spis, TV och en bäddsoffa (140x200). Mellan matplatsen och vardagsrummet finns utgång till en balkong. Från vardagsrumsdelen leder en trapp upp till ett loft, dels med en kobrygga till en balkong samt åt andra hållet ett mysrum med ingång till två sovrum med våningssängar. Under dessa finns en extrabädd var. Antal bäddar 8-12.

Lägenhet B
Lägenheten har entré med torkskåp och plats för ytterkläder. Hall med ingång till ett masterbedroom med dubbelsäng (2x80x200) samt två mindre sovrum med våningssängar, Under den ena finns dessutom en extrasäng. Två toaletter med dusch, den ena har också bastu. Kök med diskmaskin och matrum med plats för 8-10 personer, en balkong samt ett vardagsrum med öppen spis, TV och en bäddsoffa (140x200). Antal bäddar 6-8.

Lägenhet A - pris per vecka
Vecka 1-16